Communicatie voor non-profits en NGO's

• COMMUNICATIE

  • met (prospect-) donateurs, leden, klanten en zakenrelaties
  • opzetten en onderhouden van (interne) communicatie-programma’s
  • presentaties (beurzen, stands)
  • adviezen t.b.v. voeren van media-campagnes en -begeleiding en het schrijven (en verzenden) van persberichten
  • reclame-uitingen, teksten schrijven
  • communicatie richting (semi-)overheden en politieke lobby

 

 

  • Een aantal van onze not-for-profit klanten moet soms tijdens publiekelijke evenementen communiceren met dienders die niet weten hoe ten die tijde tegen onze klanten te communiceren. Vanwege het te vaak voorkomen hiervan heeft de Nationale Ombudsman hiertoe de 'demonstratiekaart' ontwikkeld. Je mening uiten is namelijk een grondrecht! Voor het gemak van deze van onze klanten hebben wij daarom de demonstratiekaart hier op onze site staan om te kunnen downloaden -- en simpelweg aan de politie te overhandigen:  

 

      

voorzijde demonstratiekaart voor agenten

 

achterzijde demonstratiekaart voor agenten

Klik hier voor het volledige dossier van de Nationale Ombudsman:

'Demonstreren staat vrij!'

 

 

 

 

Copyright © Communikant vof 2000 - 2016

 

 


 

 

Communikant Sponsored not-for-profit Clients' Ads:

Top